محافظت از سیستم در مقابل حافظه های خارجی با USB DISK SECURITY 5.3.0.20


امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

حتما برای شما نیز پیش آمده که یک حافظه خارجی از طریق USB به سیستم شما متصل شده باشد . در اینجور مواقع نگرانی از بابت ویروسی بودن آن حافظه و عدم تشخیص ویروسها توسط نرم افزار های آنتی ویروس و امنیتی سیستم وجود دارد . این خطر برای شبکه های رایانه ای که اتصال های USB به آنها زیاد است بیشتر میباشد . در این نوع اتصال ویروسها به راحتی میتوانند وارد سیستم شده و باعث مختل شدن کار سیستم شما و یا حتی شبکه های بزرگ رایانه شوند . به همین دلیل نیاز به یک نرم افزار امنیتی برای اتصالات USB احساس میشود . 

 

محافظت از سیستم در مقابل حافظه های خارجی با USB Disk Security 5.3.0.20
 
USB Disk Security 5.3.0.20 نرم افزاری قدرتمند جهت جلوگیری از وارد شدن هرگونه ویروس از طریق حافظه های USB است که به جرات میتوان گفت برترین آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی جهت یافتن و حذف ویروس ها از این حافظه ها میباشد . با استفاده از این نرم افزار با اطمینان کامل میتوانید نسبت به اتصال حافظه های USB به سیستم خود اقدام کرده بدون اینکه هیچ خطری سیستم شما را تهدید کند . 
USB Disk Security 5.3.0.20 یک آنتی ویروس قدرتمند برای حافظه های خارجی همچون USB , فلش , کول دیسک و ... میباشد که با نظارت کامل بر آنها به سرعت شما را از وجود هرگونه آنتی ویروس در این حافظه ها مطلع ساخته و نسبت به از بین بردن آنها اقدام میکند . 
از ویژگی ها برتر این نرم افزار میتوان به داشتن محیط ساده و کاربرد پسند , بررسی و نظارت همیشگی بر اتصال ها خارجی , شناسایی سریع هرگونه ویروس در حافظه های خارجی و از بین بردن آنها , عدم نیاز به آپدیت , قرنطینه تمام اشیا نا امن و جلوگیری از ورود آنها به سیستم , مدیریت و در صورت نیاز قطع ارتباط های خارجی سیستم , مدیریت دیسک و از بین بردن فایلهای زائد و بیهوده , تحلیل  و بررسی حافظه های USB و ... اشاره کرد . 



لینک مستقیم

حجم :  995  KB    

رمز فایل : www.xtar.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط سعید عظیم وند
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات